- Brazelon, T.H., Sparrow, J.D., (2017). Złość i agresja u dzieci, GWP, Gdańsk.
- Dawn, H. (2018). Co robić, gdy się złościsz. Techniki zarządzania złością, Wydawnictwo LEVYZ.
- Gordon, T. (1995). Wychowanie bez porażek w szkole, WIW. PAX, Warszawa.
- Feldman Barrett, L. (2018). Jak powstają emocje, CEDEWU.
- Fisher, G., Cummings, R. (2006). Przewodnik przetrwania. Możesz być zwycięzcą.Wydawnictwo Euro-Edukacja.
- Greene, R. W. (2014). Trudne emocje u dzieci, Samo Sedno, Warszawa.
- Hammen C. (2006), Depresja, GWP, Gdańsk.
- Hinz, M. (2017). Narysuj emocje, Wydawnictwo Harmonia.
- Jaglarz, A.(2012). Szkolny mandat. Karty pracy dla uczniów, Wydawnictwo WIR.
- Jerzak, M., Kołakowski, A. (2015). ADHD w szkole, GWP, Sopot.
- Karasowska A., (2009), Profilaktyka na co dzień. Metoda budowania strategii w pracy z dzieckiem i klasą, Warszawa: PARPAMEDIA.
- Karasowska A., (2006), Profilaktyka na co dzień. Jak wychowywać i uczyć dzieci z zaburzeniami zachowania., Warszawa: Wyd. Edukacyjne PARPA.
- Kendall,P.C. (2004), Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji. GWP, Gdańsk.
- Kiełczewska, A.K., Żmijewska, H., Jankowski, B., Jaroszewska, M. Sposoby na trudne zachowania uczniów. Utrzymanie dyscypliny w klasie, kultura osobista uczniów, zawieranie kontraktów szkolnych. Wydawnictwo Raabe.
- Kołakowska, A., Pisula, A., (2016). Sposób na trudne dziecko, GWP, Gdańsk.
- Kołyszko, W., Tomaszewska, J., (2015). Złość i smok Lubomił. GWP, Gdańsk.
- Kołyszko, W., Tomaszewska, J., (2015). Garść radości, szczypta złości.. GWP, Gdańsk.
- Kołyszko, W., Tomaszewska, J. (2018). Bez kłótni ani rusz, GWP, Sopot.
- Kołyszko, W., Tomaszewska, J. (2016).Garść radości, szczypta złości, GWP, Sopot.
- Lantieri, L., Goleman, D. , (2009). Rozwój inteligencji emocjonalnej twojego dziecka. Wydawnictwo Sensus,Gliwice.
- Larson, J., Lochman, J. (2013) Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście
kognitywno-behawioralne. Wydawnictwo Edukacyjne Fraszka. - Meyer-Glitza, E. (2004). Kiedy Pani Złość przychodzi z wizytą. Terapeutyczne opowiadania
dla impulsywnych dzieci. Wydawnictwo Jedność. - Mundy, M. (2004). Każdy czasem wpada w gniew. Edycja Św. Pawła.
- Murphy, T., Oberlin, L.H. (2011). Gniewne dziecko, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.
- Potter – Efro, R (2015). Życie bez złości, GWP, Sopot.
- Sawicka K., (1999), Socjoterapia, Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN.
- Stewart, J. (2007) Jak sobie radzić ze złością. Treningi dla nastolatków. Scenariusze lekcji i
karty pracy dla uczniów. Wydawnictwo Fraszka. - Strzemieczny J., (1993), Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży, Warszawa:PTP.
- Vopel, K.W.(2005), Kompas uczuć, Jedność, Kielce.
- Zubrzycka, E., (2008). Dręczyciel w klasie, GWP, Gdańsk.
- Zubrzycka, E., (2016). Jak pomyślę, tak zrobię, , GWP, Gdańsk.
- Zubrzycka, E., (2016). Słup soli, GWP, Gdańsk.
- Zubrzycka, E., (2016). Po co się złościć? GWP, Gdańsk.
- Zubrzycka, E., (2018). Za zasłoną złości, GWP, Gdańsk.
- Zubrzycka, E., (2018). Tajemnice pod lupą.. GWP, Sopot.
- Żyżniewski, D. J. (2020), Emocje i nastrój. Zwierciadło, Warszawa.
Blog poświęcony działalności świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Otwocku.
Złość i uczeń - wykaz literatury.
Subskrybuj:
Posty (Atom)